
Тренінг з управління та комунікації: «Як реалізувати ідею в рамках бюрократичної системи?»
Поділитися
Навички комунікації є невіддільною частиною кваліфікацій сучасних медичних фахівців і фахівчинь.
Саме тому 21 й 22 лютого ми проводимо тренінг з управління та комунікації: «Як реалізувати ідею в рамках бюрократичної системи?» для управлінців, лікарів і лікарок, а також медичних сестер та братів пілотних закладів ЦПМД з Києва, Рівного, Львова, Мукачева, Одеси, Чорткова, Коломиї.
Тренер: Матвій Хренов, співзасновник Українського центру охорони здоров’я (UHC), радник міністра охорони здоров’я (2018-2020), ефективний комунікатор і стратег.
Наше навчання має на меті підсилити впевненість учасників й учасниць тренінгу у власних силах змінювати середовище на краще. Тож ми надаємо необхідні для цього знання та інструменти. На тренінгу учасники й учасниці дізналися як комунікувати з різними типами особистостей, пізнали основи мистецтва переконання й формування довіри, а також попрацювали над підготовкою реалізації власної ідеї для покращення ефективності свого закладу охорони здоров’я у межах таких сесій:
- Типи особистостей за Адізесом, як зрозуміти ваших колег і самого себе. Крива життя організації за Адізесом.
- Як комунікувати із різними типами особистостей. Мистецтво переконання. Як формується довіра.
- Основні канали комунікації для переконання. Важливість коаліції для досягнення мети.
- Мапа стейкголдерів, як оцінити зацікавлені сторони.
Й ділимося відгуками учасників й учасниць події:
- «Для мене участь у тренінгу — дуже корисний досвід, особливо командна робота, оскільки “один не завжди в полі воїн”».
- «Мене зацікавив соціальний аспект цього тренінгу, я зрозумів, що треба ставити для себе ціль і шукати шляхи досягнення».
- «Для себе виніс криву розвитку компанії, важливо розуміти, коли зароджується компанія, коли помирає, і як цьому запобігти».
- «Я їду з розумінням, що читатиму Адезіса — це хороший прикладний інструмент при плануванні проєктів. Було дуже корисно дізнатися про типи стейкгодерів. Гарна можливість попрацювати командою, бо не так багато на це часу».