Ділимося враженнями від участі в конференції SPSIM 2022

Поділитися

Йой, ми ж зовсім забули поділитися з вами враженнями від конференції SPSIM «Standardized Patients and Simulation /Стандартизовані пацієнти та симуляція», що проходила на початку вересня у Швейцарії. Цю подію організував Лозаннський університет наук про здоров’я й проходила вона на базі університетської лікарні Лозанни офлайн та онлайн.

Проєкт підтримав участь освітян з чотирьох медичних університетів для онлайн-участі у конференції. Одразу зазначимо, що конференція проводилася передовсім для тих, хто вже активно впроваджує в роботу своїх симуляційних центрів метод «стандартизований пацієнт» з метою навчання й перевірки знань медичних спеціалістів і спеціалісток.

Упродовж конференції обговорювали наукові основи та найкращі практики у сфері медичної освіти з використанням симуляції та стандартизованих пацієнтів: позначили нові напрямки для навчання, викладання й оцінювання, а також тримали у фокусі безпеку пацієнтів.

Ми поспілкувались з українськими колегами, які відвідали конференцію. Найцікавішими для них були тема про віртуальне навчання, підготовка до ролі стандартизованих пацієнтів і симуляції, а також гейміфікація в медичній освіті. Спікер конференції Daniel Tolks, докторант медичного факультету Білефельдського університету в Німеччині відзначив роль гейміфікації у медичній освіті:

«Сьогодні ігри залишаються невід’ємною частиною культури, і приблизно половина населення хоча б час від часу грає в комп’ютерні ігри. Діапазон тем ігрових підходів охоплює від серйозних ігор (використання ігор з педагогічним підходом) до гейміфікації (використання ігрових елементів у неігрових концепціях). Гейміфікація покращує мотивацію та сприяє досягненню високих результатів у навчанні Перебудуйте симуляцію та тести у гру або просто додайте гейміфікацію й ви матимете хороший результат».

Ділимося з вами інсайтами учасників та учасниць конференції:

  • «Симуляції як підтримка тренінгів практичних навичок, тренінгів з комунікацій, складних командних тренінгів у різних сферах охорони здоров’я є невід’ємною частиною базової, додипломної, післядипломної та безперервної освіти. Сьогодні, формати різняться від навчання технічним навичкам до сценаріїв із моделюванням стандартизованих пацієнтів, комбінованого гібридного моделювання, складними симуляторами-манекенами, віртуальною, розширеною та доповненою реальністю. Попри те, що складніші формати потребують більше ресурсів (бюджету, кваліфікованих фахівців, навчання та залучення професійних стандартизованих пацієнтів), позитивний досвід експертів зі Швейцарії та Німеччини має стати натхненням та мотивацією для закладів вищої освіти в Україні розвивати напрямок симуляції до рівня найкращих міжнародних стандартів медичної освіти».
  • «Симуляційне навчання — перспективне, цікаве й розвивається семимильними кроками. Треба лише встигати за сучасними технологіями та тенденціями. Радіємо, що можемо зараз у нашому університеті давати студентам максимально результативні заняття та розвивати практично орієнтовані навички, не залежно від обмежень, які диктує нам ситуація».
  • «Дуже рада, що вдалося взяти участь в одному із воркшопів та в команді з учасниками обговорити переваги та недоліки навчання стандартизованих пацієнтів онлайн, а також розробити рішення щодо викликів в онлайн роботі з ними».

Радіємо відгукам учасників і маємо надію, що наступну конференцію представники з України відвідають офлайн!