
Третій епізод подкасту «Намацальна медосвіта»
Поділитися
Вмикайте третій епізод подкасту «Намацальна медосвіта», який ми записали спільно з Володимиром Ходоровським, керівником навчального відділу сектору моніторингу якості освіти та інформаційно-аналітичного забезпечення Буковинського державного медичного університету (БДМУ).
До речі пан Володимир закінчив БДМУ 20 років назад, тож у розмові ви почуєте багато рефлексій щодо того як саме змінилася медична освіта упродовж цих років.
Принагідно дамо трошки екскурсу у професійний досвід ведучого подкасту. Окрім того, що Михайло Винницький соціолог, тренер і викладач Національного університету «Києво-Могилянська академія», він ще три роки працював керівником секретаріату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Саме тому у третьому епізоді подкасту ви почуєте цікавезну розмову про поняття якості в медичній освіті, акредитацію та підготовку медичних фахівців і фахівчинь —> https://li.sten.to/lczssaxw
Прицільніше розмова в цьому епізоді крутитиметься довкола наступних тез:
- що таке якість у медичній освіті та хто її формує?
- якою має бути професійна й гуманітарна підготовка медиків?
- чи є цьогорічне зниження критерію прохідного балу ЗНО до 100, для абітурієнтів медичних університетів, ознакою регресії в медичній освіті?
- студенти вчаться, щоб стати лікарем чи щоб скласти іспит “КРОК”?
- Які зміни відбулися в медичній освіті за останні 20 років, а які за останні сім місяців повномасштабного вторгнення?
- Що саме можуть символізувати шапки й халати для майбутніх медичних працівників?
- Чи дозволяє сучасна медична освіта розуміти студентам як потрібно працювати з помилками? Як саме симуляційне навчання допомагає працювати з помилками?
- Врешті-решт як саме вища медична освіта відображає суспільство?
Нагадуємо, що наприкінці цього випуску вас чекає наша нова рубрика — «МЗС», aka медицина, заснована на свідченнях, яку веде Дмитро Гуляєв, керівник видавничих, дослідницьких та освітніх проєктів, ГО Українська Асоціація боротьби з інсультом. Цього разу Дмитро пояснює принципову різницю між формулюванням «доказова медицина» та «медицина, базована на свідченнях».
Подкаст «Намацальна медосвіта» створено командою україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти» в співпраці зі студією подкастів The Ukrainians.