Що ми робимо для посилення дослідницького потенціалу пілотних ЗВО?

Поділитися

Ще на початку зими ми провели конкурс дослідницьких команд та ідей серед пілотних ЗВО проєкту й отримали 16 пропозицій. Серед них науковий комітет обрав п’ять команд-переможців, які працюватимуть за підтримки проєкту. До речі, у науковий комітет входять професори й професорки Маастрихтського університету Вім Гроот, Мілена Павлова, докторки Нінке де Йонг і Тетяна Степурко, PhD дослідниці Валентина Ануфрієва, Марія Шваб й Олена Левенець. 

Поки йшов розгляд пропозицій, ми провели два воркшопи для всіх охочих, де учасники й учасниці вчилися писати дослідницькі пропозиції. Ці воркшопи відвідали близько 70 учасників, й ми дуже радіємо такій кількості людей, які мають інтерес до наукової діяльності. 

Після відбору ми почали серію воркшопів для команд-перможців. Загалом до 2023 року ми проведемо 10 воркшопів з вивчення методів дослідження, які вестимуть пані Мілена, пан Вім і пані Нінке.

А також кожна команда дослідників і дослідниць працює індивідуально з двома супервайзерами: міжнародним та українським. Кожні два тижні ми маємо індивідуальну зустріч з представниками команд, на якій покроково працюємо над дослідженням. Кінцевий результат цієї активності — публікація рукопису, який має в основі проведене дослідження в міжнародному журналі, що індексований Scopus.

Команди-переможці обрали собі наступні теми досліджень:

  • Level of empathy among Ukrainian medical students of Bukovinian State Medical University (Буковинський державний медичний університет),
  • Overcoming inequalities through quality education: rethinking learning strategies and tools for formation of communicative competencies of medical students with disabilities (Львівська медична академія імені Андрея Крупинського),
  • Students insights for advanced medical communication curriculum design (Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського),
  • The use of hybrid technologies in the system of educational services in higher medical education (Харківський національний медичний університет),
  • Challenges and opportunities of practicing patient-centered communication model through problem-based learning for nursing students of Zhytomyr Medical Institute (Житомирський медичний інститут).

А ось і перші відгуки учасників та учасниць:

  • «Я не думала, що люди після важкого робочого дня можуть уважно слухати лекції, а ще після цього годину їх «переварювати» в малих групах для систематизації отриманих знань! Ви надихаєте!»
  • «В цьому проєкті ми знову, певною мірою, повернулись до ролі студентів і це, направду, корисно.  Важливо отримувати зворотний зв’язок та рекомендації, навчатись нових методів дослідження та адаптувати їх під свої дослідницькі потреби».
  • «Команда від Львівської Академії вперше бере участь у науковому дослідженні міжнародного рівня.  Напевно, це перший випадок серед медсестринських закладів вищої освіти. Це як підкорення іншого Всесвіту астронавтами. Страшно, відповідально, цікаво».

Радіємо, що кожна команда має невимовно цікавий дослідницький шлях попереду й заохочуємо всіх дослідників і дослідниць ділитися своїми враженнями. Принагідно не можемо не поділитися чудовою Instagram-сторінкою про дослідження, яку веде команда дослідниць БДМУ —> https://bit.ly/3OeXnqk! Обов’язково приєднуйтеся до сторінки!