
Продовжуємо посилювати потенціал медичних ЗВО
Поділитися
Цього тижня ми працювали на тренінгу з освітянами й представниками адміністрації Львівської медичної академії імені Андрея Крупинського та Житомирського медичного інституту — обмінювалися знаннями й досвідом як впроваджувати проєкти через розуміння клієнтів.
У 2021 році наші пілотні ЗВО сформували команди, обрали ідею, яка поліпшить медичну освіту, оформили її у проєкти й почали навчання на організованих нами тренінгах з управління та проєктного менеджменту.
Зараз команди покращують діяльність всередині ЗВО: впроваджують інформаційно-аналітичні мережі, розробляють нові освітні програми, створюють простір неформальної освіти для студентів й привносять ще багато корисних змін:
Проєкти команди ЛМА:
- інформаційно-аналітична мережа академії: засоби, синхронізація та адаптація,
- інтегроване інклюзивне навчання в освітньому просторі закладів медичної освіти,
- набуття і сертифікація спеціальних фахових компетентностей для медичних сестер.
Проєкти команди ЖМІ:
- простір неформальної освіти EduSpace,
- розробка комунікаційної стратегії для залучення вмотивованих абітурієнтів.
Тож на тренінгу цього тижня ми дізналися як учасники й учасниці впроваджують проєкти. А тренери Михайло Винницький, соціолог і викладач Національного університету «Києво-Могилянська академія» та Матвій Хренов, співзасновник Українського центру охорони здоров’я (UHC), радник міністра охорони здоров’я (2018-2020), надали зворотний зв’язок і поділилися інструментами з ефективного менеджменту.
Робота в проєктах часто передбачає взаємодію з людьми, які мають різний професійний досвід. Важливо розуміти, що люди в команді мають різні підходи до виконання завдань. Для ефективного впровадження проєктів необхідно налаштувати всіх на командну роботу. От пригадайте як симфонічний оркестр гармонійно грає налічуючи понад 40 музикантів з абсолютно різними за будовою музичними інструментами. Усі знають, у якому такті вступати зі своєю партією, а лідер-диригент направляє та коригує дії команди.
Так і наші тренери допомагали командам удосконалювати проєкти моделюючи наступні кейси:
- співпраця, ситуативне лідерство та роль лідера в команді,
- побудова команди та складові формування успішної програми підготовки медсестер із розширеними повноваженнями в медичному ЗВО,
- розуміння різниці між споживачами та клієнтами як основа формування комунікаційної стратегії та фундамент розв’язання конфліктних ситуацій між викладачами та студентами,
- запобіжні дії керівництва щодо виникнення негативного досвіду студентів у ЗВО,
- як керівництво ЗВО має розвивати молоді таланти й внутрішні комунікації всередині команди,
- ефективне управління диджиталізацією ЗВО, зони відповідальності, ставлення й взаємодія з зовнішніми розробниками.
Також перед подією ми попросили учасників переглянути комедійний серіал «Тед Лассо», де показано життєві кейси з чудовими управлінськими рішеннями й на тренінгу присвятили сесію інструментам, що найліпше допомагають розкривати таланти людей. Запрошуємо й вас до перегляду серіалу —> https://apple.co/3EC63Ft
Ділимося кількома відгуками від слухачів тренінгу:
- «Завдяки тренінгу ми переглянули логіку комунікацій у контексті розподілу обов’язків в середині команди».
- «Конструктивна критика дала можливість побачити прогалини й зрозуміти подальші кроки в змінах нашого проєкту для його реалізації».
- «Не потрібно думати шаблонами, варто дивитися ширше. Це дуже допомагає у розв’язанні проблем».
Завжди радіємо, коли можемо допомогти вам покращити ваші проєкти, тож далі буде, не перемикайтеся!